Olasz virtus: íme a limitált szériás új Alfa Romeo Giulia és Stelvio
Az erősen korlátozott mennyiségben készülő Edizione Carbonio szedán és SUV garantáltan ritkán jön majd velünk szembe az utakon.
Az erősen korlátozott mennyiségben készülő Edizione Carbonio szedán és SUV garantáltan ritkán jön majd velünk szembe az utakon.
Az olasz gyártó új modelljeiben egész biztosan nem lesznek HyperScreen-szerű hatalmas műszerfali panelek.
Mutatjuk, hogy milyenek a mostani Giuliák, Stelviók és Tonalék igen korai ősei.
A legendás versenyautó Nicola Larini nevével fémjelzett példányát a gyártó Milánó melletti múzeumában fotóztuk körbe.
Az egyedi külsejű és nagyobb teljesítményű Giuliák és Stelviók egytől egyig mind elfogytak.
Két limitált szériás Quadrifoglio modellel rukkolt elő a Stellantis csoport olasz márkája.
Az olasz gyártó új fényszóróval és digitális műszeregységgel modernizálta szedánját és divatterepjáróját.
Hazánkba is érkezett egy példány a Giulia erősen limitált sorozatú kőkemény sportverziójából.
Remélhetőleg a cég tartja ígéretét, hogy nem egy négykerekű iPadet akar piacra dobni, hanem egy valódi Alfát.
A Stelvio limitált szériás új változata egy 60-as években debütált régi Alfa Romeónak állít emléket.
A két újdonság az 1949-es 6C 2500 SS Villa d'Este szellemiségében készült.
A kiindulási alapnak tekinthető Quadrifoglio Verdénél erősebb és könnyebb az olasz gyártó sportszedánja.
Teljesen biztosak lehetünk abban, hogy ilyen Giulia és Stelvio igen ritkán fog szembejönni velünk az utakon.
Az új Giulia Quadrifoglióba a motort vélhetően már nem a Ferrari adja majd.
Nálunk az Audi, Mercedes adja az elit vonalat a rendőrautókban, az olaszoknál természetesen az Alfa.
Vasárnap rendezik Imolában az idei év második Forma-1-es futamát, ami egyben a nemzetközi premierje lesz az Alfa Romeo Giulia GTAm-nek.
Az olasz versenyszínek és a retró grafikai elemek mellett képzés is jár a most bejelentett 500 darabos szériához.
A Giulia jelenleg harmadik helyen szerepel egy viszonylag elfogadott megbízhatósági felmérésben, amelyet az angol WhatCar készít időről-időre.
Az érkezőben lévő Alfa benzinmotorja a Giulia QV-ből származik, amin húznak egy picit és egy villanymotort is pakolnak mellé.
Motor elöl, hajtás hátul, apró manuálváltó a kézben és a tető lenyitva. Kell ennél több az igazán élvezetes autózáshoz? Nos, maximum csak a napsütés, de ez nem szerepel a Fiat 124 Spider extralistáján.